Monday, April 06, 2020

Hari Ke 21 PKP

Aku mimpikan mak ayah malam tadi. aku memandu kereta membawa mak dan ayah ke rutin medical check up. Setelah drop mereka, aku pergi parking kereta. Kemudian aku menjumpai mak ayah dalam satu tempat seperti terowong dengan pintu besi, terowong seperti laluan longkang besar. Mereka sedang berborak tetapi dengan jarak yang lebih kurang 2 meter antara satu sama lain. aku bertanya mengapa ayah lepak di situ? aku membawak mak dengan kerusi roda untuk ke check up, aku ingat aku melaui tangga pendek (3 anak tangga) dua kali dengan laluan incline untuk kerusi roda laluan pertama ok, tetapi laluan kedua tidak ok sangat, seperti laluan kayu yang reput. mimpi aku terhenti di situ.


No comments:

Rentas

 Hari ini Ismail Sabri umumkan bermula esok (Isnin) sudah boleh merentas negeri. Perkara pertama aku terfikir adalah untuk telefon Cikgu Dol...