Thursday, May 28, 2020

Hari ke 74 PKP (atau hari ke 27 PKPB)

Pagi ini hujan lebat, bermula turun pikul 9.30 pagi. Dari subuh langit sudah mendung, kami sedikit malas tetapi aku bangun juga menyediakan sarapan "sihat". 


Aku sautee segala macam sayur dengan minyak zaitun sambil meletakkan garam, herba itali juga serbuk cili. kemudian aku tuang telur dalam periuk. Boleh tahan juga rasanya tapi mungkin aku boleh tambah perasa seperti sos tiram untuk menguatkan rasanya.

Semalam aku sudah mula bersenam. Rancangan asal mahu joging petangnya tetapi kerana hujan, kami memilih untuk turun naik tangga. Dapatlah 3 kali naik tangga dari G ke 20. Malamnya Kairul sediakan pecal, yang kuahnya jiran di Balakong yang buat. 


No comments:

Rentas

 Hari ini Ismail Sabri umumkan bermula esok (Isnin) sudah boleh merentas negeri. Perkara pertama aku terfikir adalah untuk telefon Cikgu Dol...