Monday, September 18, 2017

Kermanshah

Here I am listening to Iranian pop song in an ice cream shop at Kermanshah. It is 7 am, all the 4 hotels nearby gave sign rejected, thought I suspected it is because very early in the morning. I'm just gonna wait here for an hour or two.

Lagipun ada Farhad , the shop owner. He doesn't know a bit at all English.

Selepas sejam aku sudah tak larat mahu menunggu Shahul, maka aku putuskan untuk ambil sahaja hotel yang menerima aku, walapun aku tak pasti Shahul setuju atau tidak dengan harganya.

Selepas berahat dan mandi, aku keluar berjalan di sekitar bandar ini. Tak banyak tempat menarik, namun tempat ini popular kerana menjadi persinggahan mereka yang mahu melakukan pilgrimage ke Iraq melalui jalan darat.


No comments:

Rentas

 Hari ini Ismail Sabri umumkan bermula esok (Isnin) sudah boleh merentas negeri. Perkara pertama aku terfikir adalah untuk telefon Cikgu Dol...